Oupsin kesävaihto oli heinäkuun alkupuolella ja siinä minua lahjoi Torniosta Tuula. En ollut Tuulalta tainnut aiemmin vaihtolahjaa saadakaan. Tuula oli pistellyt minulle ihanan Atalien saksokoristeen Cassandren. Koristeen perässä oli kauniit Bohinin sakset ja paketissa oli mukana myös mm. hääsuklaata naapurimaasta, punaviini -pullo, sinkkiämpäri ja avaimenperä -kuksa nimelläni varustettuna. Kiitos todella paljon huolella kootusta ja tehdystä vaihtolahjasta Tuulalle ! Olin todella onnekas päästessäni vaihtopariksesi !

 

 

Minulla ei olekaan yhtäkään noita Atalien saksikoristeita/biscornuja. Yhden kuukausi-biscornun (lokakuu 2007) olen nähnyt livenä (Ritvan tekemä) ja ainakin sen voisi tehdä itsellekin. Hämähäkkiruusut ovat tosi kauniita ja kuulemma suht helppoja tehdä vaikka yleensä en mielelläni pistele erikoispistoja.

 

Viimeisenä yönä ennen määräpäivää viimeistelin valmiiksi oman vaihtolahjani Lennulle.  Kuvat ovat ö-luokan secundaa napattu hetki ennen lahjan antamista meidän vaunun pöytää vasten. Lennulla on blogissaan huomattavasti paremmat kuvat kera vaihdossa annettujen muiden lahjojen. Vaihdon teeman mukaisesti muiden lahjojen alkukirjaimet muostavat sanan KESÄ;

Kornblume -väristä Wollmeisenin lankaa

Eiffel-torni aiheinen kaulakoru

Suklaa-saippua Riiasta

(t)Äysikuu ja kissa -malli (Blackbird Designs; Midnight Watch)

 

 

Petit Chat by Corinne Rigaudeau/ Tralala

freebie

47*47 pistoa

22.5-3.7.2010

DMC 838 ja 3687