Minua on hemmoteltu syyspiristyksen muodossa useaan otteeseen pitkin syksyä ja parista viimeisimmästä on jäänyt polkkaamatta kaikessa tässä työ- ja joulutohinassa

 

Tämän paketin sain jo joku aika sitten. Tai siis niin kauan sitten että suklaat on jo tuhottu....;-) Ihana kokonaisuus jälleen kerran ja niin kaunis kortti (jälleen kerran !!)

Piristäjälläni taisi olla tonttuja kulkemassa meidän ikkunan alla sillä hän muisti minua Violariumin kautta Jardin Privén mallilla Christmas. Minä nimittäin olin muutamaan kertaan mm. Oupsin tapaamisessa haaveillut ääneen kyseisen mallin hankkimisesta ellen sitä jossain vaihdossa ennen joulua olisi saanut. Nyt se minulla on ja tiedän mitä joulun pyhinä suklaan mussutuksen lomassa teen.

Tämä lähetys tuli paljastuksen kera eilen. Kaunis ja niin minun näköiseni saksikoriste kera saksien ja upea ikonikortti. Syksyn piristäjänäni oli toiminut Lumiruusu  Lumivalko ja Ruusupuna -blogista. Kiitos aivan älyttömästi upeista lahjuksista, joilla olit syksyäni virkistänyt. Kaikki niistä oli kauniilla ajatuksilla koottuja ja aivan minun näköisiäni. hän kiittää ja kumartaa syvään.

 

Minä puolestani piristelin Marjan elämää. Harmikseni en ehtinyt pistellä hänelle kuin yhden jutun;

Pumpkins by Diane Williams (Little House Needleworks)

Koko 57*57 pistoa

Kangas Silkweaver 32 ct Belfast linen, väri Sandcastle

22.8-16.9.2010

 

Jos olisin ollut fiksu ja kaukaa viisas niin olisin ottanut kaikista lähettämistäni paketeista kuvan mutta onneksi ne löytyy aina Marjan blogista Pisto pistolta, silmukka kerrallaan. Annoin viime viikon lähetyksessä Marjalle hiukan vinkkejä itsestäni ja hän arvasi heti kenestä oli kyse.

Tästä vaihdosta jäi tosi hyvä mieli. Oli mukava kehitellä pieniä ja vähän suurempia yllätyksiä vaihtoparille pitkin syksyä. Erityiskiitos Lennulle, joka oman työnsä ja harrastustensa ohessa viitsii järjestää tälläisiä juttuja meidän iloksi !!